طراحی وب سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت

طراحی وب سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت

طراحی سایت فروشگاه لباس

طراحی سایت فروشگاه لباس


طراحی سایت فروشگاه لباس از جمله سایت ها فروشگاهی می باشد که می تواند برای شما مفید باشد . اگر شما قصد راه اندازی یک فروشگاه لباس را دارید طراحی سایت فروشگاه لباس آنلاین می تواند برای شما مناسب باشد . 

برخلاف بوتیک های سنتی ، هزینه راه اندازی فروشگاه لباس مقرون به صرفه تر می باشد . زیرا نیاز به پیدا کردن یه مکان ، اجاره یا خرید یک مغازه وجود ندارد . همچنین شما نیازی به استخدام چندین فروشنده برای مدیریت فروشگاه لباس ندارید . 


نکاتی برای طراحی سایت فروشگاه لباس :


1- ابتدا باید بازار کاری و مخاطبان خود را مشخص نمایید . به عبارت دیگر حوزه فعالیت خود را انتخاب نمایید . قصد شما فروش آنلاین لباس زنانه است یا مردانه ؟ همچنین می توانید به فروش لباس بچه گانه بپردازید . فروشگاه هایی هستند که به فروش انواع لباس می پردازند . اما راه اندازی در یک حوزه خاص هم می تواند برای شما مفید واقع شود . زیرا مردم برای خرید اغلب به متخصص مراجعه می نمایند . 


2- نکته بعد انتخاب یک مکان برای نگه داری پوشاک است . البته بسیاری از افرادی که یک فروشگاه لباس فیزیکی دارند هم به طراحی سایت فروشگاه لباس برای خود می پردازند تا علاوه بر بازار فیزیکی و ارائه محصولات به مشتریان حضوری در فضای مجازی هم فعالیت کرده و بتواند مشتریان از اقصی نقاط کشور داشته باشند که این مئله مسلما در افزایش درآمد آنها موثر واقع شد . در صورتی که شما صرفا قصد فعالیت در فضای مجازی دارید بهتر است مکان مناسبی را برای نگه داری پوشاک خود در نظر بگیرید . این مکان حتی می توانید یکی از اتاق های منزل شما باشد . 


3- مورد بعدی مشخص نمودن نوع فروش شماست و آیا شما قصد فروش محصولات خود را به صورت عمده را دارید . و یا به خرده فروشی می اندیشید . البته می توانید در سایتتان دو نوع قیمت برای خرید عمده و خرده تعیین نمایید .


4- نکته دیگر که برای خریداران شما حائز اهمیت می باشد ، نحوه پرداخت می باشد . در طراحی سایت فروشگاهی شما می توانید چندین روش را برای پرداخت مشخص نمایید . از جمله پرداخت درب منزل ، پرداخت کارت به کارت ، پرداخت آنلاین و ... البته برای جلب اعتماد مشتریانتان شما باید از شرکت ای نماد ، نماد اعتباری دریافت نمایید .


ما در وبیکس با دارا بودن نمونه سایت های فروشگاه آنلاین لباس دارای تجربه بالایی در این زمینه می باشیم . برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه طراحی وب سایت فروشگاه لباس با ما تماس بگیرید .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.