طراحی وب سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت

طراحی وب سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت

طراحی سایت فروشگاه کتاب

طراحی سایت فروشگاه کتاب


با گسترش دنیای اینترنت بسیاری از کتاب فروشی ها دست به طراحی سایت فروشگاه کتاب زدند.طراحی سایت فروشگاه کتاب به کتاب  فروشی ها کمک میکند که مشتریان جدیدی را از طریق دنیای وب پیدا کنند و از طرفی مشتریان حضوری هم تمایل بیشتری به خرید اینترنتی پیدا میکنند زیرا با یک جستجو ساده در اینترنت کتاب مورد نظرخود را با قیمت مناسب در کتاب فروشی های نزدیک محل خود پیدا کرده و آن را خریداری مینمایند.

 


یک طراح خوب و با تجربه در زمینه  طراحی سایت فروشگاه کتاب میتواند یک سایت خوب و پربازدید برای شما طراحی و به شما تحویل دهد که این امر باعث میشود کتاب های فروشگاه شما فروش بیش تری از قبل داشته باشد


شرکت وبیکس یکی از شرکت های خوب و فعال در زمینه طراحی وب  سایت فروشگاه کتاب هست که میتوانید با خیال آسوده همه چیز را به ما بسپارید.


قالب هایی که برای سایت های فروشگاه کتاب طراحی میشوند دارای امکانات پایه ای میباشند . علاوه بر این امکانات اگر شما امکانات بیشتری را بخواهید میتوانید سفارش دهید . در ادامه به برخی از این امکانات اشاره شده است .
 

امکانات طراحی سایت فروشگاه کتاب :




معرفی کامل فروشگاه کتاب به مشتری ها


دادن اطلاعاتی مانند نام فروشگاه ، شماره تلفن فروشگاه و آدرس دقیق فروشگاه روی نقشه گوگل تا کاربران به راحتی بتوانند فروشگاه شما را پیدا کرده و کتاب مورد نظر را خریداری کنند.


قابلیت جستجو  پیشرفته


تعداد کتاب های موجود در یک فروشگاه بسیار زیاد است و پیدا کردن یک کتاب برای کاربران اینترنتی میان خیل عظیمی از کتاب ها  کاری سخت و طاقت فرساست. به همین علت می توان در طراحی سایت فروشگاه کتاب جستجو پیشرفته قرار داد تا  کاربران با نوشتن نام کتاب به راحتی به کتاب مورد نظر خود دست یابند.


دسته بندی کتاب ها بر اساس موضوع  ، انتشارات ، مولف و نویسنده


این ویژگی به کاربران سایت شما کمک میکند تا کتاب های نویسنده  مورد علاقه خود را در دسته بندی جداگانه دیده و به کتاب های بیشتری از نویسنده مورد نظر یا وموضوع دلخواه خود به راحتی دست پیدا کنند


امکان فروش کتاب الکترونیکی با پسوند pdf


متاسفانه با گسترش دنیای الکترونیکی کابران بیشتر به سمت خواندن کتاب های الکترونیکی روی آورده اند تا کتابهای چاپی .
البته این تکنولوژی ویژگی های خوبی دارد برای مثال صرفه جویی در مصرف کاغذ که شما میتوانید با طراحی سایت فروشگاه کتاب ، کتاب های خود را به صورت الکترونیکی قرار داده و باز هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید


نمایش کتاب های پر فروش یا تازه


شما میتوانید در این بخش کتاب های تازه و همچنین پر فروش فروشگاه خود را در معرض دید مشتری ها قرار داده و سهولت خرید رو برای کاربران فروشگاهتان به ارمغان بیاورید


شما در سایت وبیکس میتوانید قالب های متعدد فروشگاه کتاب را مشاهده و قالب مناسب با علایق خود را انتخاب کنید و تا حد امکان  تغییرات و سفارشی سازی های مورد نیاز خود را از ما بخواهید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی با ما تماس بگیرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.