طراحی وب سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت

طراحی وب سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت

ساخت استخر

ساخت استخر

یکی از شاخه های رشته مهندسی معماری ساخت استخر است . ساخت استخر و جکوزی در منازل و یا پروژه های بزرگ امکان پذیر است . ساخت استخر امروزه  از محبوب ترین اقدامات ساخت و ساز می باشد . به علت محبوبیت ورزش های آبی و تاثیر درمانی شنا ساخت استخر های آب گرم و سرد رواج یافته و مردم به استفاده از استخر روی آوردند . ورزش های آبی از محبوبترین رشته های ورزشی و تفریحی در کشور هستند و به همین سبب بر اهمیت آن افزوده می شود .

امروزه از هر قشر مردم و در هر سن و سالی به علت مزایای ورزش های آبی به آن روی آوردند . این ورزش ها در سلامت روحی و تمدد اعصاب تاثیر گذار است . بسیاری از مردم نیز علاقه دارند تا امکانات مورد نیاز خود را در داخل منزل خود ایجاد نمایند . به همین سبب استخر و جکوزی و تجهیزات آن را در داخل منزل ایجاد می نمایند . به همین سبب شرکت های بسیاری به ساخت استخر اقدام نموده اند . شرکت پارسیان استخر نیز یکی از برترین شرکت های فعال در این زمینه می باشد که به صورت حرفه ای فعالیت می کند .
در ادامه به توصیف مراحل ساخت استخر می پردازیم .

مراحل ساخت استخر :

 تهیه نقشه دو بعدی و سه بعدی
 انتخاب مکان از لحاظ جغرافیایی برای استخر و تصفیه خانه
 انجام آزمایشاتی بر روی خاک و بررسی پارامترهای استقامت برای ساخت استخر
 تعیین جنس و سایز لوله ها و اتصالات با توجه به شرایط آب و هوایی محل احداث استخر
 محاسبات عمرانی مانند : تععین سایز میلگرد ها و و تعیین مقاومت بتن
 مشخص نمودن محل مناسب برای گود برداری و علامت گذاری
 عملیات گود برداری که توسط لودر انجام می پذیرد .
 هموار کردن کف و دیوارهای استخر
 آجر چینی دیوار استخر
 آرماتور بندی استخر با توجه به محاسبات انجام می پذیرد .
 لوله گذاری استخر لازم به ذکر است بهترین نوع لوله ، لوله یو پی وی سی می باشد که شرکت .. در پروژه های خود از آن استفاده می نماید .
 عایق کاری و آب بندی استخر . آب بندی استخر با چسب بتن انجام می پذیرد .
 انجام سرامیک کاری استخر
 تجهیز استخر به برق برای روشنایی آن
 استفاده از کاشی برای استخر

منبع:ساخت استخر

فوم بسته بندی

فوم بسته بندی

بسیاری از خسارت های وارده به محصولات تولید شده در هنگام حمل و نقل از کارخانه به فروشگاه می باشد که اکثر آن بر اثر ضربه های وارده و یا رطوبت هوا ایجاد می گردد . برای کاهش خسارت وارد شده در این زمینه باید به دنبال بسته بندی مناسبی بود که این خسارات و صدمات وارده را به حداقل رساند . یکی از دغدغه های بسیاری از تولید کنندگان سالم رسیدن محصول از تولیدکننده به مصرف کننده می باشد . به همین علت بسته بندی مواد اهمیت بسیاری دارد. وهرچه کیفیت بسته بندی استفاده شده بهتر و مرغوب تر باشد مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد. فوم بسته بندی بنیان پلاست بهترین نوعفوم  یا یونولیت بسته بندی می باشد این فوم مناسب ترین فوم محافظ برای بسته بندی ظروف، شیشه و سایر موادی که نیاز به محافظ دارند می باشد.

تخصص اصلی و فعالیت بنیان پلاست  برروی تولید و تزریق یونولیت بسته بندی یا فوم بسته بندی ، پلاستوفوم بسته بندی ، ابزارهای ساختمانی یونولیت  ، سینی نشا،یخدان یونولیت ، فوم گرمایش از کف ، ورق یونولیت و فوم فشرده و نیمه فشرده محصولات تولید شده کارخانجات و کارگاه های تولیدی شما عزیزان تولید کننده و نیز یونولیت و پلاستوفوم های ساختمانی میباشد.
جهت تولید و بسته بندی یونولیت و پلاستوفوم نیاز به قالب آلومینومی دو جداره به شکل و فرم جنس درخواستی جهت بسته بندی میباشد

فوم بسته بندی در ضخامت و ابعاد مختلف جهت استفاده برای محصولات با اندازه های گوناگون تولید می شود.

فوم بسته بندی بنیان پلاست کاربردهای مختلفی دارند از جمله کاربرد های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فوم بسته بندی ظروف چینی و شیشه ای

فوم بسته بندی لوازم خانگی

فوم بسته بندی لوازم یدکی

فوم بسته بندی  برای عایق کاری

فوم بسته بندی به عنوان محافظ برای کلیه اشیاء

بسته بندی ساعت ، طلا و جواهرات

بسته بندی محصولات نظامی

 از ویژگی های فوم بسته بندی بنیان پلاست دارای ویژگی هایی می باشد از جمله:

  • سبک و کم وزن بودن یونولیت  بسته بندی ( این ویژگی باعث می گردد تا سنگینی برای اجسامی که نیاز به محافظ دارند ایجاد نگردد)
  • ضد آب
  • رنگبندی متنوع
  • منبع:فوم بسته بندی 

سینی نشا

سینی نشا

شرکت بنیان سازه پلاست بهترین تولیدکننده ی یونولیت بسته بندی و  انواع سینی های پلاستیکی (پلی اتیلن ، ترموفرم) و سینی های یونولیتی (پلاستوفوم بسته بندی ) مخصوص کاشت نشاء و سینی نشا برای تمامی مصارف کشاورزی از جمله کاشت انواع بذر های گلخانه ایی ، انواع سبزیجات و صیفی جات، انواع گل ، محصولات غذایی ، گیاهان دارویی و…  در اندازه استاندارد، ابعاد و حجم های متنوع و مختلف با بهترین سطح کیفیت، مناسب ترین قیمت و بهترین کارایی است.

سینی نشا یکی از محصولات مرغوب بنیان پلاست می باشد که از جمله ویژگی های سینی نشا بنیان پلاست مواردزیر می باشد.

  • دارا بودن آنتی یو ووی برای مقابله با پوسیدگی ناشی از نور خورشید
  • دارای حجم‌های مناسب برای انواع کشت‌ها
  • تهیه شده از بهترین مواد پلی اتیلی ( یونولیت بسته بندی )
  • قابلیت ضدعفونی و استفاده مکرر از سینی نشا (تا زمانی که سینی نشا از بین برود.)
  •  نرم و قابل انعطاف بودن سینی نشا

سینی نشا با سایز بزرگ‌تر امکان نشاء خیار را فراهم می‌آورد علاوه بر تولید نشاء خیار، می‌توان از آن برای تولید و عرضه  توت‌فرنگی نیز استفاده نمود.

اکثریت سینی‌های موجود در بازار بسیار خشک و شکننده می‌باشند اما سینی‌ های نشا ارائه شده توسط بنیان پلاست به علت تولید شدن از مواد پلی اتیلنی نه تنها شکننده نیستند بلکه به علت خاصیت گرمی پلی اتیلن ریشه نشاء در این سینی‌ها تشکیل می‌شود.

حجم سینی‌های موجود در بازار به هیچ عنوان با فضای مودر نیاز برای گیاه کشت شده در آن مناسب نیستند در حالی که سینی نشا تولیدی ما برای کشت انواع گیاهان در اندازه های مختلف تولید می شود.

برای پر کردن سینی‌ های نشا از خاک و ماسه استفاده نکنید این ترکیبات سفت و سنگین بود و ضدعفونی شده نیستند و شما در تولید و جابجایی و همچنین در هنگام کاشت با مشکل مواجه خواهید بود. از ترکیباتی که می‌توان به عنوان بستر کشت استفاده نمایید می‌توان به کوکوپیت، پیت‌ماست غنی شده و استریل، مخطولی از کوکوپیت و پیت‌ماست با یکدیگر و یا با پرلیت و یا ورمیکولیت اشاره نمود.

برای اطلاعات بیشتر از مزایای سینی های مخصوص نشا و قیمت آنها با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه به شما مشاوره دهند.

منبع:سینی نشا 

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل

پانل در لغت به معنای سطح پیش ساخته و گسترده ای است که آن را به صورت دیوار یا سقف نصب میکنند، در جهان صنعتی امروز از آن جهت که زمان مصرفی و هزینه لحاظ شده در یک کار ساختمانی بسیار حایز اهمیت می باشد ،استفاده کردن از این سازه های پیش ساخته هم از لحاظ صرف زمان و هم هزینه مقرون به صرفه تر می باشد.

ساندویج پانل ها نوعی از پانل ها میباشند که به دلیل دارا بودن دولایه که مابین آ نها بایک لایه عایق پرشده است و قابل انعطاف می باشد به ساندویج تشبیه  شده و با این نام نیز شناخته میشود.

ساندویج پانل ها به دلیل دارابودن لایه عایق در برابر صوت ،حرارت عایق بوده و بسیار سبک میباشند ، این سازه ی کارامد کامپوزیت آلومینیومی میباشد که در بیشتر مکانهای عمومی و خصوصی نصب و قابل استفاده کردن میباشد ، ساندویج پنل ها دارای انواع گوناگون بوده که بر حسب نوع و مکان مورد استفاده از آنها  استفاده میشود .

کاربرد ساندویچ پنل :

از این محصول فوق العاده و بی نظیر در سالن های عمومی سردخانه ها ،حتی بیمارستانها مرغداریها و جالب است بدانید به عنوان سقف کاذب در سقف منزل شما نیز مورد استفاده قرار میگیرد، پانلهای ساندویج بدلیل سبکی و مقاومت بالا در برابر حوادثی چون زلزله وعایق شده در برابر صوت وگرما ،ممانعت از اتلاف  انرژی، قابلیت شست و شو وزنی سبک و نصبی آسان مناسبترین سازه برای استفاده در ساختمان می باشد.

در طراحی ساندویج پانل ها سعی شده است برای زیبایی بخشی به سازه های ساختمانی و همچنین زیباسازی شهری از رنگ بندی متفاوت و متناسب با سلیقه های گوناگون استفاده شود،از آنجایی که رنگ ها اثر بخشی فوق العاده ای در حالات روحی افراد دارند از این جهت این پانلها برای استفاده در مدارس و سالنهای ورزشی نیز بسیار مناسب میباشند ،در حالت کلی ساندویج پانلها برای ساخت مکانهای مسکونی یا حتی غیر مسکونی ،انواع کانکسها یا کانتینر ها ،حتی کارخانجات نیز اولین و مناسب ترین گزینه میباشند که هر فرد به آن می اندیشد.

شرکت تجارت گستر به عنوان معتبر ترین شرکت وارد کننده ساندویج پانل در تبریز و عاملیت نصب آن در شمالغرب کشور در نظر دارد تا محصولات خود را در بالاترین کیفیت موجود در بازار های جهانی به شما هم وطنان عزیز عرضه کند ،این شرکت با اقدامی قابل ستایش پانلهای وارداتی خود را با ارزانترین قیمت موجود روانه ی بازار داخلی کرده است ، تا صاحبان این مشاغل با خیالی آسوده و اعتمادی ستودنی از این محصولات بهره مند شوند ، شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 04135576835 – 09143026241 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت رسمی شرکت مراجعه نمایید.

منبع:ساندویچ پانل

عایق صدا

چکیده

انسان قادر است صداهای زیادی را به خوبی بشنودبعد از مشکل آلودگی هوا ، آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ یکی از مشکلات اجتماعی به حساب می آید . وقتی درون یک اتاق ساکت نشستیم حدود ۳۰ دسیبل امواج صوتی در آن وجود دارد که ما قادر به شنیدن آنها نیستیم البته نه اینکه قادر نباشیم ولی چون به صورت مستمر در مکان های شلوغ قدم می زنیم یا فعالیت می کنیم سنسورهای شنوایی ما به آنها عادت کرده به همین دلیل هم هست که افراد از سنین میان سال به بعد دچار مشکل در سیستم شنوایی  خود می شوند.

 

در این مقاله می خواهیم راهکارها و روشهایی را برای پیش گیری از این مشکلات و مقابله با برخی از صداهای آزار دهنده بیان کنیم.

مقدمه

عایق صدا برای کاهش صدا و عدم انتقال صوت از محیطی به محیط دیگر مورد استفاده قرار می گیرد ودر شکل ها و انواع مختلفی تولید و عرضه می گردد و بررسی مسائلی که یک مصرف کننده در انتخاب عایق مناسب دچار مشکل نشود یکی از نکات حائز اهمیت به شمار می رود . وزن مناسب ، جنس مرغوب ، نصب آسان محصول از نکاتی هستند که یک عایق صدا باید تمامی این موارد را در سطح بالا دارا باشد.

عایق صدا با نام تجاری ایزوبز توانسته تمامی نکات از جمله وزن مناسب ، جنس مرغوب و… را در خود جای دهد و به عنوان یک عایق مناسب برای مشکلات صوتی باشد.

عایق صدا چیست؟

برای کاهش انتقال صدا از محیطی به محیط دیگر (آلودگی صوتی) باید از پوشش هایی استفاده کرد که به آن عایق صدا یا ضد صدا گفته می شود.

این عایق صدا با نام تجاری ایزوبز (izobozz) با توجه به ساختارش و بهره گیری از فناوری نانو می تواند کاهش صدای چشم گیری داشته باشد .  هر لایه ی این محصول ضخامت ۱۵ میلی متری دارد . به گفته کارشناسان و محققان هر لایه این عایق می تواند کاهش صدای ۵۰۰ دسیبلی را به همراه داشته باشد . عایق صوتی ایزوبز جدیدترین نسل عایق صدا در دنیا بوده که در بیش از ۲۰ کشور برتر دنیا به فروش می رسد.

این عایق صدا به صورت رولی در ابعاد ۱۵*۱ متر تولید می گردد و در مجتمع های مسکونی برای دیوار مشترک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .

یکی از نکات حائز اهمیت در این عایق صدا نصب آسان آن می باشد که در بیشتر مواقع خود خریدار عهده دار نصب محصول روی دیوار می شود و این باعث کم کردن هزینه های عایق کاری شده است.

منبع:عایق صدا