طراحی وب سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت

طراحی وب سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت

طراحی سایت فروشگاهی رایگان

طراحی سایت فروشگاهی رایگان


طراحی سایت فروشگاهی رایگان  یکی از جمله عبارت هایی است که روزانه در اینترنت از جمله گوگل جستجو می شود و افراد مایل هستند بدون صرف هزینه صاحب سایت فروشگاهی شوند .

مزایای بسیاری که ساخت وب سایت فروشگاهی برای صاحبان آنها داشته و موفقیت آنها بسیاری را بر آن داشته است که به طراحی سایت فروشگاهی بپردازند ، اما ترس از عدم موفقیت و ریسک موجود در این حوزه باعث می شود افراد به فکر راه اندازی سایت فروشگاهی رایگان بیافتند .

به همین علت بسیاری از شرکت ها هم از عبارات طراحی سایت فروشگاهی رایگان ، ساخت وب سایت فروشگاهی رایگان ، راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی رایگان و ... در تبلیغات خود استفاده نموده اند .

در این مقاله از سایت وبیکس به بررسی موارد زیر می پردازیم :


آیا طراحی سایت فروشگاهی رایگان امکان پذیر است ؟ آیا می توان با طراحی سایت فروشگاهی رایگان به موفقیت رسید ؟ تفاوت های طراحی وب سایت فروشگاهی رایگان با سایتهای پولی در چیست ؟ امکانات ساخت یک سایت فروشگاهی رایگان در چه حد است ؟ شرکت های ارائه کننده طراحی سایت فروشگاهی رایگان چه سودی از این راه به دست می آورند ؟ آیا واقعا طراحی و ساخت سایت های فروشگاهی توسط این شرکت به طور کاملا رایگان انجام می پذیرد ؟


برای یافتن پاسخ این سوالات و سوالاتی از این دست با ما همراه باشید .

طراحی سایت امری تخصصی و حرفه ای می باشد که از حرفه ای ترین و پیچیده ترین سایت ها می توان به سایت های فروشگاهی اشاره کرد . افراد فعال در این حوزه با سالها تلاش و جمع آوری تجربه ، مطالعه و یا گذراندن کلاسهای آموزشی به این سطح رسیده اند .

به همین سبب دور از ذهن است که طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای به صورت رایگان برای شما انجام شود .


پس به چه دلیل برخی شرکت ها در تبلیغات خود از طراحی سایت رایگان نام می برند ؟


تمامی فرآیندها و مراحل طراحی سایت فروشگاهی توسط این شرکت ها به صورت رایگان انجام نمی پذیرید ، بلکه آنها برخی از امکانات را رایگان می نمایند تا بتواند به عنوان یک گزینه مناسب در تبلیغات خود استفاده نموده و بتواند افراد بسیاری را جذب نمایند .

برای مثال برخی از شرکت ها دامنه و یا هاست را به طور رایگان در اختیار شما قرار می دهند . برخی نیز چند نمونه قالب آماده داشته و آن رادر اختیار تمام مشتریان خود به رایگان قرار می دهند .


آیا واقعا طراحی سایت فروشگاهی توسط این شرکت ها به طور کاملا رایگان انجام می پذیرد ؟


خیر ، اکثر این شرکت ها امکانات بسیار ناچیز و پایه ای را در اختیار شما قرار داده و در صورتی که شما قصد تغییراتی را در سایت تان داشته باشد باید هزینه ای را بپردازید .


همان طور که بیان شد طراحی سایت فروشگاهی نیاز به تخصص داشته و شما با طراحی سایت رایگان نمی توانید صاحب سایت حرفه ای با تمام امکانات شوید .


معایب طراحی سایت رایگان :


طرح مشابه :

همان طور که پیشتر بیان نمودیم ، سایت های فروشگاهی ارائه شده اکثر از چند نمونه قالب آماده استفاده می نمایند ، به همین سبب سایت شما با سایت اکثر افرادی که از این سرویس استفاده می نمایند مشابه خواهد بود . طراحی منحصر به فرد و حرفه ای از مواردی است که می تواند در ذهن کاربران شما ماندگار شود .


امکانات ناقص :

امکان انجام تغییرات در این سایت ها محدود می باشد و شما باید برای تغییرات بیشتر ، هزینه پرداخت نمایید .


امکانات محدود :

علاوه بر موارد و امکاناتی که شما باید برای آنها هزینه واریز نمایید ، برخی از امکانات دیگر امکان اضافه شدن ندارند .


عدم وجود امکان بروزرسانی :

در برخی از این سایت ها امکان بروزرسانی موجود نمی باشد و شما قادر نیست سایت را بروز نمایید ، بلکه باید سایت را از ابتدا طراحی نمایید .


تبلیغات :

برخی از شرکت ها نیز در سایت شما تبلیغاتی را قرار می دهند که ممکن است این عمل موجب افت رتبه شما بشوند .


پشتیبانی ضعیف :

از دیگر معایب طراحی سایت فروشگاهی رایگان می توان به پشتیبانی ضعیف اشاره کرد . در اکثر این سیستم ها شما از پشتیبانی در این زمینه برخوردار نیستید .

می توان گفت طراحی سایت فروشگاهی رایگان به طور کلی دارای مزایای نیز می باشد .که در ادامه آنها را بیان می نماییم .

مزایای طراحی سایت فروشگاهی رایگان :


اگر شما برای پروژه کوتاه مدت و موقتی نیاز به طراحی سایت فروشگاهی دارید ، برای مثال برای انجام پروژه های دانشگاهی و ... می توانید بدون صرف هزینه صاحب یک سایت شوید .

اغلب مدت زمان اجرا و ساختن سایت فروشگاه اینترنتی کم می باشد زیرا اغلب طراحی از قبل انجام پذیرفته است .

شما در طراحی سایت فروشگاهی رایگان می توانید بدون نیاز به دانشی در این حوزه به طراحی سایت برای خود بپردازید .


با توجه به نکات بیان شده و بررسی مزایا و معایب می توان نتیجه گرفت که اگر شما هدف کوتاه مدت و موقتی برای خود در نظر گرفته اید ، می توانید از طراحی سایت رایگان فروشگاهی بهره مند شوید . اما اگر شما هدف بلند مدتی داشته و می خواهید در عرصه وب موفق شوید می توانید طراحی سایت حرفه ای خود را به شرکت متخصص بسپارید تا با پشتیبانی و مشورت و مزایای آن روز به روز به درآمدتان افزوده شود .


ما در شرکت طراحی سایت فروشگاهی وبیکس برای رضایت حال مشتریان خود اقدام به طراحی سایت فروشگاهی ارزان نموده ایم . همچنین برخی از ویژگی ها را نیز برای شما رایگان نموده ایم .

شرکت وبیکس برای رفاه حال کاربران قیمت طراحی سایت فروشگاهی خود را پایین آورده است . برای راه اندازی سایت فروشگاهی با امکانات بالا و قیمت بسیار مناسب هم اینک با ما تماس بگیرید .

طراحی سایت فروشگاه کتاب

طراحی سایت فروشگاه کتاب


با گسترش دنیای اینترنت بسیاری از کتاب فروشی ها دست به طراحی سایت فروشگاه کتاب زدند.طراحی سایت فروشگاه کتاب به کتاب  فروشی ها کمک میکند که مشتریان جدیدی را از طریق دنیای وب پیدا کنند و از طرفی مشتریان حضوری هم تمایل بیشتری به خرید اینترنتی پیدا میکنند زیرا با یک جستجو ساده در اینترنت کتاب مورد نظرخود را با قیمت مناسب در کتاب فروشی های نزدیک محل خود پیدا کرده و آن را خریداری مینمایند.

 


یک طراح خوب و با تجربه در زمینه  طراحی سایت فروشگاه کتاب میتواند یک سایت خوب و پربازدید برای شما طراحی و به شما تحویل دهد که این امر باعث میشود کتاب های فروشگاه شما فروش بیش تری از قبل داشته باشد


شرکت وبیکس یکی از شرکت های خوب و فعال در زمینه طراحی وب  سایت فروشگاه کتاب هست که میتوانید با خیال آسوده همه چیز را به ما بسپارید.


قالب هایی که برای سایت های فروشگاه کتاب طراحی میشوند دارای امکانات پایه ای میباشند . علاوه بر این امکانات اگر شما امکانات بیشتری را بخواهید میتوانید سفارش دهید . در ادامه به برخی از این امکانات اشاره شده است .
 

امکانات طراحی سایت فروشگاه کتاب :




معرفی کامل فروشگاه کتاب به مشتری ها


دادن اطلاعاتی مانند نام فروشگاه ، شماره تلفن فروشگاه و آدرس دقیق فروشگاه روی نقشه گوگل تا کاربران به راحتی بتوانند فروشگاه شما را پیدا کرده و کتاب مورد نظر را خریداری کنند.


قابلیت جستجو  پیشرفته


تعداد کتاب های موجود در یک فروشگاه بسیار زیاد است و پیدا کردن یک کتاب برای کاربران اینترنتی میان خیل عظیمی از کتاب ها  کاری سخت و طاقت فرساست. به همین علت می توان در طراحی سایت فروشگاه کتاب جستجو پیشرفته قرار داد تا  کاربران با نوشتن نام کتاب به راحتی به کتاب مورد نظر خود دست یابند.


دسته بندی کتاب ها بر اساس موضوع  ، انتشارات ، مولف و نویسنده


این ویژگی به کاربران سایت شما کمک میکند تا کتاب های نویسنده  مورد علاقه خود را در دسته بندی جداگانه دیده و به کتاب های بیشتری از نویسنده مورد نظر یا وموضوع دلخواه خود به راحتی دست پیدا کنند


امکان فروش کتاب الکترونیکی با پسوند pdf


متاسفانه با گسترش دنیای الکترونیکی کابران بیشتر به سمت خواندن کتاب های الکترونیکی روی آورده اند تا کتابهای چاپی .
البته این تکنولوژی ویژگی های خوبی دارد برای مثال صرفه جویی در مصرف کاغذ که شما میتوانید با طراحی سایت فروشگاه کتاب ، کتاب های خود را به صورت الکترونیکی قرار داده و باز هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید


نمایش کتاب های پر فروش یا تازه


شما میتوانید در این بخش کتاب های تازه و همچنین پر فروش فروشگاه خود را در معرض دید مشتری ها قرار داده و سهولت خرید رو برای کاربران فروشگاهتان به ارمغان بیاورید


شما در سایت وبیکس میتوانید قالب های متعدد فروشگاه کتاب را مشاهده و قالب مناسب با علایق خود را انتخاب کنید و تا حد امکان  تغییرات و سفارشی سازی های مورد نیاز خود را از ما بخواهید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی با ما تماس بگیرید .

طراحی سایت فروشگاه کامپیوتر

طراحی سایت فروشگاه کامپیوتر


با موفقیت سایت فروشگاهی ، بسیاری از صنوف به فکر راه اندازی سایت فروشگاهی برای خود افتادند و با ساخت سایت فروشگاه اینترنتی برای خود قدم در راه فروش در دنیای مجازی گذاشتند . شرکت طراحی سایت فروشگاهی وبیکس با سالها سابقه و فعالیت موفق در زمینه طراحی سایت فروشگاهی به طراحی سایت فروشگاه کامپیوتر نیز اقدام نموده است . نمونه کارهای ما در را زمینه طراحی وب سایت فروشگاه کامپیوتر می توانید مشاهده نموده و با مقایسه امکانات انتخاب نمایید . 


امکانات طراحی سایت فروشگاه کامپیوتر :


در ادامه به امکاناتی که یک سایت فروشگاه کامپیوتر نیاز دارد می پردازیم .


1- دسته بندی مناسب :

یکی از مهم ترین قسمت های یک سایت دسته بندی آن می باشد . مسلما یک کاربر با ورود به سایت شما برای مشاهده کالاها ابتدا به دسته بندی مراجعه نموده و کالا مورد نظر خود را از این طریق می یابد . در صورت نداشتن دسته بندی مشخص و منظم ممکن است کاربری که به هدف خود نرسیده است سایت شما را ترک کند . به همین سبب ابتدا باید کالاهای خود را در قالب دسته بندی های مشخص در سایت خود درج نمایید .


2- معرفی محصولات :

یکی از بخش های جذاب سایت دیجی کالا بخش معرفی و برسی تخصصی آن می باشد ، که کاربر می تواند از آن طریق اطلاعات کاملی در مورد محصول مورد نظر خود بیاید شما نیز باید در سایت خود بخشی را برای این کار اختصاص دهید . 


امکاناتی دیگر در طراحی سایت فروشگاه کامپیوتر می توان قرار داد که به فرآیند خرید کاربرانتان کمک نماید . توجه نمایید که هر چه کاربرانتان برای یافتن یک کالا راحت تر اقدام نمایند ، مسلما بعدا نیز بیشتر به سایت شما مراجعه خواهند نمود . به همین سبب بهتر است خود را به جای کاربر قرار داده و همه موارد را برای سهولت دسترسی کاربر در نظر بگیرید . 

نمونه کارهای طراحی وب سایت فروشگاه کامپیوتر ما تماما از این امور تبعیت نموده اند و می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشند . پس هم اینک برای سفارش طراحی سایت فروشگاه کامپیوتر اقدام نمایید . با ما تماس بگیرید .


طراحی سایت فروشگاه لباس

طراحی سایت فروشگاه لباس


طراحی سایت فروشگاه لباس از جمله سایت ها فروشگاهی می باشد که می تواند برای شما مفید باشد . اگر شما قصد راه اندازی یک فروشگاه لباس را دارید طراحی سایت فروشگاه لباس آنلاین می تواند برای شما مناسب باشد . 

برخلاف بوتیک های سنتی ، هزینه راه اندازی فروشگاه لباس مقرون به صرفه تر می باشد . زیرا نیاز به پیدا کردن یه مکان ، اجاره یا خرید یک مغازه وجود ندارد . همچنین شما نیازی به استخدام چندین فروشنده برای مدیریت فروشگاه لباس ندارید . 


نکاتی برای طراحی سایت فروشگاه لباس :


1- ابتدا باید بازار کاری و مخاطبان خود را مشخص نمایید . به عبارت دیگر حوزه فعالیت خود را انتخاب نمایید . قصد شما فروش آنلاین لباس زنانه است یا مردانه ؟ همچنین می توانید به فروش لباس بچه گانه بپردازید . فروشگاه هایی هستند که به فروش انواع لباس می پردازند . اما راه اندازی در یک حوزه خاص هم می تواند برای شما مفید واقع شود . زیرا مردم برای خرید اغلب به متخصص مراجعه می نمایند . 


2- نکته بعد انتخاب یک مکان برای نگه داری پوشاک است . البته بسیاری از افرادی که یک فروشگاه لباس فیزیکی دارند هم به طراحی سایت فروشگاه لباس برای خود می پردازند تا علاوه بر بازار فیزیکی و ارائه محصولات به مشتریان حضوری در فضای مجازی هم فعالیت کرده و بتواند مشتریان از اقصی نقاط کشور داشته باشند که این مئله مسلما در افزایش درآمد آنها موثر واقع شد . در صورتی که شما صرفا قصد فعالیت در فضای مجازی دارید بهتر است مکان مناسبی را برای نگه داری پوشاک خود در نظر بگیرید . این مکان حتی می توانید یکی از اتاق های منزل شما باشد . 


3- مورد بعدی مشخص نمودن نوع فروش شماست و آیا شما قصد فروش محصولات خود را به صورت عمده را دارید . و یا به خرده فروشی می اندیشید . البته می توانید در سایتتان دو نوع قیمت برای خرید عمده و خرده تعیین نمایید .


4- نکته دیگر که برای خریداران شما حائز اهمیت می باشد ، نحوه پرداخت می باشد . در طراحی سایت فروشگاهی شما می توانید چندین روش را برای پرداخت مشخص نمایید . از جمله پرداخت درب منزل ، پرداخت کارت به کارت ، پرداخت آنلاین و ... البته برای جلب اعتماد مشتریانتان شما باید از شرکت ای نماد ، نماد اعتباری دریافت نمایید .


ما در وبیکس با دارا بودن نمونه سایت های فروشگاه آنلاین لباس دارای تجربه بالایی در این زمینه می باشیم . برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه طراحی وب سایت فروشگاه لباس با ما تماس بگیرید .


طراحی سایت فروشگاه ساز

طراحی سایت فروشگاه ساز


شرکت طراحی سایت فروشگاهی وبیکس با تکیه بر متخصصان و کادر فنی با تجربه اقدام به طراحی سایت فروشگاه ساز با امکانات نموده است . فروشگاه ساز راحت ترین گام برای راه اندازی یک سایت با امکانات بالا و قیمت مناسب برای شما می باشد که شما می توانید به راحتی آن را سفارش دهید .

مسلما امروزه بسیاری از افراد به فکر طراحی سایت فروشگاهی برای فروش محصولات خود هستند . با فروشگاه ساز وبیکس به راحتی می توانید دراین باره اقدام نمایید و در کمترین زمان سایت فروشگاهی برای خود تهیه نمایید . 


طراحی سایت فروشگاه ساز دارای مزایایی می باشد از جمله سرعت طراحی ، زیرا نمونه سایت از قبل تهیه شده است و شما تنها باید اطلاعات مربوط به محصولات خود را در آن وارد نمایید .

از دیگر ویژگی های طراحی سایت فروشگاه ساز این است که شما در همان ابتدا کار قالب سایت فروشگاهی را مشاهده نموده و می توانید انتخاب نمایید . در صورتی که در طراحی سایت فروشگاه حرفه ای عمده تغییرات بعد از طراحی و پیاده سازی اولیه سایت انجام می شود .

البته این سایت معایبی نیز می باشد از جمله اینکه در طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاهی شما منحصر به فرد می باشد ولی در فروشگاه ساز ممکن است سایت شما نمونه ی مشابه دیگری نیز داشته باشد . 


طراحی سایت فروشگاه ساز وبیکس با امکانات بالا و قیمت مناسب می تواند در کمترین زمان طراحی و به شما تحویل داده شود . 


امکانات طراحی سایت فروشگاه ساز :


- قالب کاملا ریسپانسیو : با رواج گوشی های هوشمند نمایش درست سایت در انواع صفحه نمایش ها از جمله تبلت و گوشی های همراه ، امر مهمی می باشد . که این امر در قالب های طراحی سایت فروشگاه ساز وبیکس رعایت گردیده است . 


امکانات قالب های طراحی سایت فروشگاه ساز :


قالب های طراحی شده دارای امکاناتی می باشند که شما با توجه به نیاز خود می توانید آن ها را انتخاب نمایید . در ادامه به بیان این امکانات می پردازیم در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید .


1- صفحه ای اختصاصی برای هر محصول 

2- بخش مربوط به نقد و بررسی هر محصول

3- قسمت درج نظرات و پرسش و پاسخ مربوط به هر محصول

4- امکان درج امتیاز به هر محصول

5- دسته بندی محصولات

6- افزودن عکس و متن به تعداد نامحدود


طراحی سایت فروشگاه ساز وبیکس با امکان درج نامحدود کالا و دسته بندی با مدیریت آسان می توان انتخاب بسیار مناسبی برای فروشگاه اینترنتی شما باشد . برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .