طراحی وب سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت

طراحی وب سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت

طراحی سایت فروشگاهی رایگان

طراحی سایت فروشگاهی رایگان


طراحی سایت فروشگاهی رایگان  یکی از جمله عبارت هایی است که روزانه در اینترنت از جمله گوگل جستجو می شود و افراد مایل هستند بدون صرف هزینه صاحب سایت فروشگاهی شوند .

مزایای بسیاری که ساخت وب سایت فروشگاهی برای صاحبان آنها داشته و موفقیت آنها بسیاری را بر آن داشته است که به طراحی سایت فروشگاهی بپردازند ، اما ترس از عدم موفقیت و ریسک موجود در این حوزه باعث می شود افراد به فکر راه اندازی سایت فروشگاهی رایگان بیافتند .

به همین علت بسیاری از شرکت ها هم از عبارات طراحی سایت فروشگاهی رایگان ، ساخت وب سایت فروشگاهی رایگان ، راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی رایگان و ... در تبلیغات خود استفاده نموده اند .

در این مقاله از سایت وبیکس به بررسی موارد زیر می پردازیم :


آیا طراحی سایت فروشگاهی رایگان امکان پذیر است ؟ آیا می توان با طراحی سایت فروشگاهی رایگان به موفقیت رسید ؟ تفاوت های طراحی وب سایت فروشگاهی رایگان با سایتهای پولی در چیست ؟ امکانات ساخت یک سایت فروشگاهی رایگان در چه حد است ؟ شرکت های ارائه کننده طراحی سایت فروشگاهی رایگان چه سودی از این راه به دست می آورند ؟ آیا واقعا طراحی و ساخت سایت های فروشگاهی توسط این شرکت به طور کاملا رایگان انجام می پذیرد ؟


برای یافتن پاسخ این سوالات و سوالاتی از این دست با ما همراه باشید .

طراحی سایت امری تخصصی و حرفه ای می باشد که از حرفه ای ترین و پیچیده ترین سایت ها می توان به سایت های فروشگاهی اشاره کرد . افراد فعال در این حوزه با سالها تلاش و جمع آوری تجربه ، مطالعه و یا گذراندن کلاسهای آموزشی به این سطح رسیده اند .

به همین سبب دور از ذهن است که طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای به صورت رایگان برای شما انجام شود .


پس به چه دلیل برخی شرکت ها در تبلیغات خود از طراحی سایت رایگان نام می برند ؟


تمامی فرآیندها و مراحل طراحی سایت فروشگاهی توسط این شرکت ها به صورت رایگان انجام نمی پذیرید ، بلکه آنها برخی از امکانات را رایگان می نمایند تا بتواند به عنوان یک گزینه مناسب در تبلیغات خود استفاده نموده و بتواند افراد بسیاری را جذب نمایند .

برای مثال برخی از شرکت ها دامنه و یا هاست را به طور رایگان در اختیار شما قرار می دهند . برخی نیز چند نمونه قالب آماده داشته و آن رادر اختیار تمام مشتریان خود به رایگان قرار می دهند .


آیا واقعا طراحی سایت فروشگاهی توسط این شرکت ها به طور کاملا رایگان انجام می پذیرد ؟


خیر ، اکثر این شرکت ها امکانات بسیار ناچیز و پایه ای را در اختیار شما قرار داده و در صورتی که شما قصد تغییراتی را در سایت تان داشته باشد باید هزینه ای را بپردازید .


همان طور که بیان شد طراحی سایت فروشگاهی نیاز به تخصص داشته و شما با طراحی سایت رایگان نمی توانید صاحب سایت حرفه ای با تمام امکانات شوید .


معایب طراحی سایت رایگان :


طرح مشابه :

همان طور که پیشتر بیان نمودیم ، سایت های فروشگاهی ارائه شده اکثر از چند نمونه قالب آماده استفاده می نمایند ، به همین سبب سایت شما با سایت اکثر افرادی که از این سرویس استفاده می نمایند مشابه خواهد بود . طراحی منحصر به فرد و حرفه ای از مواردی است که می تواند در ذهن کاربران شما ماندگار شود .


امکانات ناقص :

امکان انجام تغییرات در این سایت ها محدود می باشد و شما باید برای تغییرات بیشتر ، هزینه پرداخت نمایید .


امکانات محدود :

علاوه بر موارد و امکاناتی که شما باید برای آنها هزینه واریز نمایید ، برخی از امکانات دیگر امکان اضافه شدن ندارند .


عدم وجود امکان بروزرسانی :

در برخی از این سایت ها امکان بروزرسانی موجود نمی باشد و شما قادر نیست سایت را بروز نمایید ، بلکه باید سایت را از ابتدا طراحی نمایید .


تبلیغات :

برخی از شرکت ها نیز در سایت شما تبلیغاتی را قرار می دهند که ممکن است این عمل موجب افت رتبه شما بشوند .


پشتیبانی ضعیف :

از دیگر معایب طراحی سایت فروشگاهی رایگان می توان به پشتیبانی ضعیف اشاره کرد . در اکثر این سیستم ها شما از پشتیبانی در این زمینه برخوردار نیستید .

می توان گفت طراحی سایت فروشگاهی رایگان به طور کلی دارای مزایای نیز می باشد .که در ادامه آنها را بیان می نماییم .

مزایای طراحی سایت فروشگاهی رایگان :


اگر شما برای پروژه کوتاه مدت و موقتی نیاز به طراحی سایت فروشگاهی دارید ، برای مثال برای انجام پروژه های دانشگاهی و ... می توانید بدون صرف هزینه صاحب یک سایت شوید .

اغلب مدت زمان اجرا و ساختن سایت فروشگاه اینترنتی کم می باشد زیرا اغلب طراحی از قبل انجام پذیرفته است .

شما در طراحی سایت فروشگاهی رایگان می توانید بدون نیاز به دانشی در این حوزه به طراحی سایت برای خود بپردازید .


با توجه به نکات بیان شده و بررسی مزایا و معایب می توان نتیجه گرفت که اگر شما هدف کوتاه مدت و موقتی برای خود در نظر گرفته اید ، می توانید از طراحی سایت رایگان فروشگاهی بهره مند شوید . اما اگر شما هدف بلند مدتی داشته و می خواهید در عرصه وب موفق شوید می توانید طراحی سایت حرفه ای خود را به شرکت متخصص بسپارید تا با پشتیبانی و مشورت و مزایای آن روز به روز به درآمدتان افزوده شود .


ما در شرکت طراحی سایت فروشگاهی وبیکس برای رضایت حال مشتریان خود اقدام به طراحی سایت فروشگاهی ارزان نموده ایم . همچنین برخی از ویژگی ها را نیز برای شما رایگان نموده ایم .

شرکت وبیکس برای رفاه حال کاربران قیمت طراحی سایت فروشگاهی خود را پایین آورده است . برای راه اندازی سایت فروشگاهی با امکانات بالا و قیمت بسیار مناسب هم اینک با ما تماس بگیرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.