طراحی وب سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت

طراحی وب سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت

جاذبه های گردشگری وان

جاذبه های گردشگری وان
 شهر وان ترکیه جزء شهرهایی است که بین توریست ها آن طور که باید و شاید، شناخته شده نیست ولی اخیرا مورد توجه بسیاری از توریست ها، خصوصا ایرانی ها قرار گرفته است و می توان گفت تور وان اخیرا جزء تورهای محبوب و پر طرفدار ایرانی ها و خصوصا ایرانی های مقیم مناطق شمال غربی کشور، به جهت نزدیکی به این منطقه شده است.گرچه هدف اصلی اکثر مسافران تور وان ، خرید پوشاک و کالا به علت قیمت مناسب و کیفیت بالای اجناس می باشد، اما نباید قدمت تاریخی این شهر زیبا و کوچک نادیده گرفته شود و همیشه در تور وان دیدن مکان های توریستی و جاذبه های گردشگری این شهر زیبا توصیه می شود.

آبشار مرادیه
آبشار مرادیه، بخش مهمی از زیبایی های طبیعی آناتولی شرقی محسوب می شود، و از جمله مکان های دیدنی وان است. تور وان برای کسب آرامش و تفریح اغلب از شهرهای نزدیک و در تابستان برای پیک نیک  آخر هفته ترجیح داده می شود و توصیه می شود اگر گذرتان به شهر وان افتاد حتما از این آبشار زیبا دیدن کنید. تور وان به تازگی این آبشار زیبا شروع به جلب توجه گردشگران خارجی نیز کرده است.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

مزایای طراحی سایت فروشگاهی


طراحی سایت فروشگاهی دارای مزایای متعددی می باشد . که در این مقاله به بررسی کامل آنها می پردازیم . از جمله ویژگی های طراحی سایت فروشگاه آنلاین این است که شما می توانید در کنار کسب و کار خود به فروش محصولاتتان در سایتتان بپردازید و یا اینکه در سایتتان محصولات مجزا و متفاوتی را به فروش برسانید . امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار دارای مکانی برای فروش محصولات خود نیستند . بلکه صرفا فعالیت مجازی داشته و محصولات و یا خدمات خود را تنها از طریق اینترنت عرضه می نمایند .

در ادامه به هشت مورد از مزایای ساخت سایت فروشگاهی می پردازیم .

1- مقرون به صرفه بودن هزینه :

به طور کلی راه اندازی یک فروشگاه مجازی ارزان تر از راه اندازی و اجرای یک فروشگاه فیزیکی می باشد . زیرا نیاز به مکان ندارد و حتی در منزل هم می توان به فروش محصولات پرداخت .

 

2- کاهش هزینه های بازاریابی با هدف گیری بهتر:

راه اندازی سایت فروشگاهی می تواند بهتر از سایر رسانه های معمول مشتریان را مورد هدف قرار دهد . زیرا مسلما جذب فردی که در اینترنت به دنبال محصولی می گردند بهتر از افرادی است که در حال تماشا برنامه ای در تلویزیون هستند .

3- گسترش گستره جغرافیایی:

داشتن یک فروشگاه فیزیکی مشتریان صرفا از محله خود و یا محله های همجوار خواهد داشت . یک کسب و کار محلی با طراحی سایت فروشگاهی  می تواند محصولات خود را  در سراسر کشور و یا بسته به محصول، در سطح بین المللی، به فروش برساند  و این امر فقط از طریق داشتن یک استراتژی تجارت الکترونیک امکان پذیر می باشد.

 

4- باز بودن فروشگاه در  7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز :

از دیگر مزایای طراحی سایت فروشگاهی امکان سفارش خودکار و پردازش پرداخت، می باشد که موجب می شود فروش در هر زمان از شبانه روز انجام شده و مشتریان شما می توانند در هر زمانی که برای آنها مناسب باشد، خرید کنند.

در مقابل در فروشگاه فیزیکی در صورتی که در هر زمانی که شما در مغازه خود نباشید مشتریان خود را از دست خواهید داد .

5- انعطاف پذیری بیشتر :

تغییرات در طراحی سایت فروشگاهی می تواند بلافاصله و با توجه به مناسبت ها به سرعت انجام پذیرد . این نیز یکی از مزایای طراحی سایت فروشگاهی می باشد که نیازی به هزینه هایی بالا ندارد .

 

6- مشتری بالقوه گسترده تر :

تجارت الکترونیک و طراحی سایت فروشگاه آنلاین یک کانال خرید اضافی است که قادر به جذب مشتریانی است که قبلا از شما خریداری نکرده اند.و این امر موجب افزایش درآمد شما خواهد شد .

 

7- افزایش دید برای کسب و کار شما:

با سرمایه گذاری در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و ارتقاء آنلاین، یک فروشگاه آنلاین برای مشتریانی که به دنبال محصولات خود هستند، بیشتر قابل دسترسی است. بعد از طراحی سایت فروشگاهی ، باید به بهینه سازی سایت فروشگاهی تان نیز اقدام نمایید . این مزیت سایت فروشگاهی موجب می شود مشتریانتان به محصولات شما راحت تر دست یابند .

 8- دادن اطلاعات به مشتریان :

از دیگر مزایای طراحی سایت فروشگاهی می تواند دادن اطلاعات به مشتریان نام برد . از طریق راه اندازی سایت فروشگاهی شما می توانید اطلاعاتی از کسب و کار و فروشگاه خودتان را در اختیار مشتریانتان قرار دهید . اطلاعاتی همانند تلفن تماس ، آدرس و ....

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای


امروزه به علت مزایای وب سایت فروشگاهی بسیاری از افراد به طراحی وب سایت فروشگاهی اقدام نموده اند . با مشاهده موفقیت سایت های فروشگاهی بسیاری از افراد به فکر طراحی سایت فروشگاه حرفه ای افتادند . ساخت سایت فروشگاه اینترنتی برای دو دسته از افراد انجام می شود .



یک دسته افرادی هستند که دارای یک فروشگاه فیزیکی هستند و برای گسترش کار خود ، اعتبار بخشیدن به فروشگاه ، رضایت و رفاه مشتریان و همچنین افزایش درآمد خود اقدام به طراحی سایت فروشگاه حرفه ای برای خود می نمایند . طراحی سایت برای این افراد دارای فواید بسیاری می باشد . برای مثال مشتریان دائمی آنها می توانند از محصولات جدید آنها مطلع شده و اعتبار آنها به فروشگاه افزایش یابد .

همچنین به علت اعتمادی که به این فروشگاه دارند می توانند به راحتی خرید اینترنتی انجام دهند .علاوه بر مشتریان گذشته ، می توانند حوزه فعالیت خود را افزایش داده و مشتریانی از سراسر ایران جذب نمایند .


دسته دوم افرادی هستند که دارای فروشگاه فیزیکی نیستند . این افراد صرفا دارای انبار بوده و محصولات و سفارشات را از انبار خود ارسال می نمایند . ساخت سایت فروشگاه مجازی برای این افراد موجب می شود بدون نیاز به صرف هزینه برای مکان فروشگاه به فروش محصول خود بپردازند . بنابراین به طور کلی طراحی سایت فروشگاه حرفه ای می تواند در افزایش درآمد بسیار تاثیر گذار باشد .


مشخصات طراحی سایت فروشگاه حرفه ای :

شرکت های بسیاری به طراحی سایت فروشگاهی می پردازند . اما تمام این فروشگاه به موفقیت دست پیدا نمی کنند . در صورتی که شما هدف بلند مدتی برای موفقیت خود تصور نموده اید و قصد کسب درآمد پایدار از فروشگاه تان را دارید باید به طراحی سایت فروشگاه حرفه ای بپردازید . در ادامه مواردی را بیان نموده ایم که باید در راه اندازی یک فروشگاه حرفه ای به آن توجه نمایید .

دسته بندی منظم :

 مسلما دسته بندی های نامنظم و نا مشخص که کاربر با ورود به آن باید مدتها به دنبال محصول مورد نظر خود بگرد برای افراد جالب نخواهد بود . کاربری که به راحتی به محصول مورد نظر خود دست پیدا نکند سایت را ترک خواهد کرد و این کار در سئو سایت تاثیر منفی خواهد داشت . به همین سبب بهتر است دسته بندی های مشخص و منظمی برای سایت ایجاد نمایید . اگر به منو سایت های فروشگاهی برند و موفق نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که دسترسی به محصولات به راحتی انجام می پذیرد .

سرعت لود پایین :

یکی از عواملی که می تواند در بالابردن bounce rate یا به عبارتی نرخ پرش سایت شما تاثیر گذار باشد سرعت لود سایت شما می باشد . تجربه ثابت کرده است اکثر کاربران صبر لازم برای بالا آمدن سایت های کند را نداشته و به سرعت آنها را ترک می کنند . به همین سبب شما باید از قالبی استفاده نمایید که حداکثر در مدت 4 ثانیه بارگذاری شود . زیرا در غیر این صورت کاربران بسیاری را از دست خواهید داد . علاوه بر کاربران برای ربات های گوگل نیز سرعت مهم بوده و در صورتی که سایت شما با تاخیر بالایی باز شود ممکن است ربات های گوگل سایت شما را رها کرده و به سراغ سایت دیگری بروند و در نتیجه رتبه شما در نتایج افت نماید . بنابراین می توان یکی از عوامل طراحی سایت فروشگاه حرفه ای را سرعت آن نامید .

گرافیک زیبا :

 اولین چیزی که یک نفر هنگام ورود به سایت با آن روبه رو می شود گرافیک و رنگ بندی سایت است . مسلما در صورتی که از رنگ های نا مناسب در سایت استفاده شود می تواند در ذهن مخاطب تاثیر بدی گذاشته و موجب ترک سایت توسط کاربر شود . همچنین گرافیک زیبا و تاثیر گذار می تواند بیانگر طراحی سایت فروشگاه حرفه ای باشد . البته باید توجه نمود که این گرافیک سنگین نباشد و در حجم و سرعت سایت تاثیر زیادی نگذارد .

ما در سایت وبیکس نمونه قالب های بسیاری را برای شما قرار داده ایم که در تمامی آنها این موارد رعایت گردیده است . کارشناسان فنی وبیکس سرعت قالب ها را تا حد ممکن کاهش داده اند تا در سرعت سایت تاثیر منفی نداشته باشد . همچنین گرافیک زیبا از موارد مورد توجه بوده است. شما برای سفارش طراحی سایت فروشگاه حرفه ای می توانید قالب های ما را مشاهده نموده و بنابر سلیقه و موضوع فروشگاه خود قالب دلخواه خود را انتخاب نمایید .


در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر این زمینه با ما تماس بگیرید .